Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

rullar fram

Av Jessica - 29 februari 2008 22:56

idag kom lina till mig och underhöll mig så jag slapp städa :P

det var rätt skönt faktiskt, vi surrade skit, tittade på tvn och beslöt oss för att gå på ica att handla fika och lägga oss i soffan och fika upp det. (=

hon var hos mig till straxt innan fredrik slutade, så när han kom hem och han och jag hade kommit fram till vad vi skulle äta så var klockan rätt mkt, så han fick låna marias bil och åka på mAx och shoppa middag åt oss för jag var så hungrig!!

sen så skulle jag och han städa, vilket vi gjorde också, dock så är jag så rund och bara rullar fram så han fick plocka upp allt från golvet ^^

vilket inte var så jätte tråkigt tyckte jag :D


imorgonbitti ska jag kliva upp och göra tårta åt fredrik eftersom det är hans dag då, han blir ju heeeeela 24 år då (=

sen kommer far och hans tjej och grattar fredrik, sen mamma och de, och sen gänget och på söndag kommer hans far, hans mor vet jag faktiskt inte riktigt när hon kommer, vet att det inte blir i helgen iaf eftersom hon är i östersund för ebba har slalomtävling där.


haha, fredrik knäppte även kort på min mage med sin mobil för att jens skulle få se min kula, jag visste seriöst inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg den på bild. Kändes så overkligt att det var min mage och att det verkligen ligger en stor klump där!! men men, bara att inse, det är därför jag bara kan ha mjukisar på mig, jag får inte på mig mamma-jeansen längre, inte några av dem.. och alla mina långa linnen har blivit för korta, de räcker lixom inte ner över magen längre... så det är fruktansvärt jobbigt att veta vad man ska ta på sig numera..


fredrik är även på ok nu och köper kexchoklad till mig för jag ville verkligen ha det, och festis! han är värsta snäll nu faktiskt!!

tror han är rädd att bli utan present  (; 


nee lägga mig i soffan igen och se på tvn innan man ska krypa ner i sängen 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards