Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

idag

Av Jessica - 20 mars 2008 13:33

igår var jag som sagt var hos mormor och hjälpte henne att städa inför påsken.

Det blev riktigt fint och så bytte vi faktiskt mattor över hela lghten åt henne, så nu är hon nöjd och glad. börjar se lite sommrigt ut där nu :D


sen åkte jag med hem till mamma och fick mat! fick lasange!! :D

det var fruktansvärt gott och det var hur länge sen som helst som jag åt det. Så sofia valde en bra maträtt (=

var där tills typ kvart i nio, då tog jag bussen hem så jag skulle hinna hem och se på greys :D

sen kom fredrik hem iaf, och så hände de inte så mkt, eftersom klockan tickade på så pass mkt..


imorse vaknade jag innan fredrik gick på jobbet så det var lite skoj, sen så runt 10 gick jag på ica och köpte frulle och så käkade jag den lite senare och efter de har jag inte gjort nåt alls typ, bara tittat på tvn och suttit vid datorn.

 ska väl inte göra så mkt idag för jag orkar inte, har så ont i kroppen så det är jobbigt. Så jag lär lägga mig en stund framför tvn igen snart och bara ta de lugnt tills fredrik slutar, och han slutar inte förrens 18.


nee nu blir de nåt annat, typ nåt i magen för jag är hungrig nu 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards