Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

shoppat spjälsäng och tummen grejjer! + 6 v. kvar bara

Av Jessica - 25 mars 2008 13:21

åh jag skrev värsta inlägget som bara försvann!!....

nu måste jag börja om och jag har då ingen motivation till det iaf! *suck*


ska göra det sen, men iaf, igår och imorse var fredrik och jag iväg till birsta och shoppade lite! :D

måste ju göra det medans man orkar ^^

vi köpte sängen, den är dock inte vit utan pecan färgad är den!

sen var de sängkläder med tummen och spjälskydd med tummen!

för vet ni?!?! tummen äger! :D

finns lixom ingen coolare än tummen :P 


i helgen känns det som vi har varit överallt och ingenstans, och dagarna har rullat på hur fort som helst.


i fredags gick jag förresten in i vecka 34 och då är det bara 6 veckor kvar.. om det inte blir tidigare pga kejsarsnitt (får reda på torsdag hur det blir, förhoppningsvis). Ska till barnmorskan på torsdag och prata med henne, är lite nervös för det  besöket faktiskt, inte bara pga kejsarsnittsamtalet utan också för jag måste fråga henne om en läkare får säga som han gjorde till mig, det känns lite fel om han får göra det. men men, det är torsdag de..


i helgen har vi varit iväg till maria och johan och käkat middag, och så har vi haft lite påskmiddag här hemma, och så har mamma fått bjuppa på gotta hon också ^^

jag fick även ett påskägg av mamma, fast jag trodde jag hade blivit förstor men icke :P  älskvärd dotter kanske? var även bara jag och sofia som fick, av syskonen alltså, de andra fick till sina barn :P

skulle ha åkt upp till fredriks mormor och morfar och fikat också, dock så fick vi ett tråkigt samtal och det var att fredriks morfar var tuvngen att åka in på sjukhuset och ligga där.. så vi får väl se om vi får åka upp och hälsa på han där nåt.....


så nu vet ni lite iaf vad som har gjorts



 
 
Veronica

Veronica

25 mars 2008 22:08

Jag gillar oxå tummengrejjerna! Sååå fina!

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards