Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 14 mars 2008

7 v. kvar och min ängel vakar över oss

Av Jessica - 14 mars 2008 13:21

idag gick man in i vecka 33, alltså är de bara 7 veckor kvar om allt går som det ska.

tiden bara rusar iväg känns det som, man hinner lixom inte med allt man har tänk göra..

vi måste nog ta och skaffa lite kläder åt våran lille knodd och så kanske vi borde skaffa en säng väldigt snart :P

jag kommer bli tokig på hur trångt och jävligt det kommer vara sedan, så jag hoppas seriöst att vi får tag på en lght nångång..

kanske skulle behöva åka ut till birsta i helgen och kolla upp och bestämma oss för vilken säng vi ska ha åt honom :D

kan ju vara bra att ha det gjort.

 känns helt sjukt att det är så kort tid kvar faktiskt.. att det är riktigt snart som allt kommer hända, och vet ni?

jag är fan livrädd för förlossningen... jag vet inte riktigt vad de är jag är rädd för, men de kan vara att jag är rädd att det kommer hända sammasak med den här lille knodden som det gjorde för Nora..  min lilla ängel...


Nora

Den lilla ängeln som ska bli stora syster, hon som skulle ha nyss fyllt 7 år..

Nora, den lilla ängeln som alltid kommer vara mitt första barn, som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta, som alltid kommer finnas i mina tankar, som jag vet hade blivit en stolt stora syster när hennes lillebror kommer till världen.

Jag vet att min lilla ängel kommer vaka över oss alla och hon kommer att se till att allt kommer gå bra och att hon kommer få världens finaste lillebror. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards