Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Jessica - 8 februari 2009 11:06

måste börja med att säga grattis till min stora syster på hennes födlesedag. så grattis!



igår var vi på dopet, allt gick jätte bra och noel var jätte söt :D

linus var jätte duktig han också, var massa gnäll när vi gick och mötte sara och pierre och han gnällde och hade sig på väg ner till kyrkan men så fort han fick komma loss och upp så blev det bra.

linus ville mest vara hos pierre och mysa med honom, sötlinus!

efteråt fikades det på församlingshemet och sen så öppnade de paket.


under paket öppningen så kröp linus omkring och hade sig, även att han skulle kramas med Tindra fast det gick inte så bra eftersom linus inte kan stå själv så de damp ner i golvet, lilleman blev lite ledsen  men det gick över påengång. så det var roligt. 


efteråt så gick jag till mamma och sofia. och så var vi där tills fredrik slutade så han fick äran att hämta oss där. Sen hem städade lite llätt och så kom per sen så käkade vi och såg världens sämsta film som danne hade lurat i oss skulle vara bra. Nu kommer jag inte ens ihåg vad den heter... men skit kass film iaf.. jag somnade även under filmen (ovanligt? ;P)


vaknade runt kvart i fem imorse, hade världens mensvärk, så upp värma vetekudden, ta alvdeon och dö en stund.. somnade dock aldrig om för jag hade så jävla ont.. fick kliva upp några gånger och kräkas också bara för jag hade ås ont... men nu är det rätt okej ändå, har inte så jätte hemskt ont just nu så jag tror inte jag kommer gå och kräkas nåt mera iaf.. som tur är..



snöar hur mycket som helst ute också!!!!!!!!!! och jag blir så lycklig! det lixom sprudlar i min kropp när det är så här mycket snö! åh vaad jag vill vara barn igen och bara ut och leka och slippa tänka på alla bekymmer och allting!


ska vänta ett tag till sen ska jag ringa och sjunga för syrran och kolla om vi ska dit idag eller ej.. allt beror på..

annars vet jag inte vad som händer idag faktiskt..


tänkte lägga upp lite bilder men kameran ligger i bilen..


justja, om någon hittar ett par nycklar som inte tillhör er så kanske det är mina :D

för mina är bortappade!


"vad är det med din familj och nycklar?"  det fick jag höra igår.. hehe inte vårat fel att våra nycklar vill gömma sig från oss..



nu vila och förhoppningsvis lite sömn medans linus sover

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards