Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Jessica - 16 februari 2009 15:21

tar tillbaka att det är tand nr 6 för det är tand nr 7!

var ju faktiskt fjärde uppe som kom! hans högra sida..


så så var det med det

Av Jessica - 16 februari 2009 14:49

va jobbigt!

Det var våran vindfleeceoverall som ska lämnas åter! Jag trivs med den jätte mycket och men jag vill inte riskera att lilleman ska kvävas!

Lite roligt ändå för den börjar bli lite liten så vi måste köpa en ny snart ändå, så tur i oturen är det ändå nu! (;


Äntligen kom tand nr 6 ut också för Linus!

Han har haft det lite små kämpigt med tanden för den har nog gjort ont för han har inte velat ätit något på ett par dagar.

Så  nu har han tre uppe och tre nere.



Men uff och fy nu måste jag byta en blöja!

Känner lukten på långa vägar!



Av Jessica - 16 februari 2009 10:14

Igår på eftermiddagen/kvällen åkte vi till Kuben. Där fick vi massa fika och massa surr. Linus var väldigt nyfiken på Noel och han hade lite svårt att förstå att man inte välta fram som en ångvält med honom. Sen så upptäckte Linus att Kalle och Veronica inte har sån där super barnsäker lägenhet så det fanns miljoner med saker att  titta och pilla på hela tiden!

Kalles dator var ju god att äta på iaf tyckte han, han hade säkert mer än gärnat pillat sönder den om han hade fått också!

När vi kom hem så trodde jag att lilleman skulle somna av utmattning men nej då, lite lek han hann med ändå, studsa upp och ner i sängen och slänga sig i den ett par gånger innan jag blev less och satt kvar inne i rummet med honom så han kunde lägga sig och inte chansen att ställa sig upp!


 När han äntligen hade somnade så kollade vi på Bedtimes stories, den var rätt skoj faktiskt, fast jag tycket den var lite lång men det kan ha varit för jag var lite för trött för att se den egentligen. Höll på att somna flera gånger under filmen men jag lyckades se klart den iaf.

Sen stupade jag i sängen iaf.


Fick sova någon timme innan det var dags för Linus första vaknande.. Sen var det full rulle hela natten igen. Idag har jag total gröt i huvudet, har även huvudvärk för jag är så trött. 

Nu ligger han ute på balkongen så det är bäst man lägger sig och sover en timme nu så man orkar med det här.

Ska städa upp i köket nu också och verkligen sätta fast diskbänken, fick lite tips och idéer igår av Vera!

Nu är jag på gång igen och tjatar på Fredrik så vi verkligen bli klar!

Tror han blev lite peppad när han såg hur han skulle göra och äntligen förstod!


Tror Fredrik slutar 20:15 idag, tror att han har en likadan vecka som förra veckan. Så han slutar kl 20 tre dagar den här veckan och tidigt onsdag och fredag.



Även att min dator fick mupp igår!!!  Trodde att allt var kört med den för igår kväll när lilleman hade somnade så skulle jag logga in på den. Men det stod att jag uppgav fel användarnamn eller lösenord.

Men jag skrev verkligen rätt och Fredrik testade och det fungerade inte för han heller, men sen så upptäckte han att det var engelskt tangentbord som det hade blviit bara. Så det var tur eftersom alla bilder ligger på den!!


Nu sova en sväng iaf!!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards