Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Jessica - 9 februari 2009 13:34

Tänkte jag skulle visa vad jag har fått av Fredrik.

Han tyckte jag förtjänade lite uppmuntran, världens bästa!
Av Jessica - 9 februari 2009 11:32

Idag kl 10 så var vi till doktor Lillian men Linus.

Hon undersökte honom och så bestämde hon att det ska skickas en remiss upp till barnkliniken så att vi får hjälp. Men först så ska det tas massa prover på om han kanske inte tål mjölk. Att det är därför han skriker helt hysteriskt på nätterna och vaknat så...

Det har nästan blivit värre med skrikande på nätterna också, för det är även så när han vaknar på dagarna.. Han är helt hysterisk när han vaknar och riktigt ledsen, tårarna bara rinner...


Men förhoppningsvis tar det inte så super lång tid tills vi får komma upp dit. Lillian tyckte att vi ska lämna bort Linus en helg så att vi får sova och så att man bryter trenden.

Bara att fortsätta och vänta undertiden...



nu måste jag duscha lie snabbt, lilleman vaknar väl snart misstänker jag..



Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards