Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Jessica - 15 februari 2009 15:56

Så nu har vi varit och firat sara!

 fick massa god smörgås tårta *mums*

 Tror hon blev glad för alla presenter som hon fick av oss och att det var rosa!



Och Linus kunde uppföra sig hela tiden också, fast det är som vanligt. Man blir lite chockad om han inte skulle göra det.

Sitter här och väntar på att han ska vakna någongång så vi kan åka och hälsa på Kalle, Vera och Noel.

Var längesen vi hittade på nåt med dem så det blir skoj, bara hoppas att Linus kan uppföra sig där också! Men forthoppningsvis så kommer han göra det.


Vad ska jag säga om vårat kök? Att det står stilla och det lär väl göra det hela den här veckan också för Fredrik jobbar kväll måndag, tisdag och torsdag.

På onsdag ska vi köpa kaklet och fredag kommer han inte vilja göra något.

Så, så var det med det.

Vet inte hur han tänker att det ska bli klart någongång, för jag får nämligen inte göra något heller för att han är jätte rädd att det ska bli fel nämlige4n så han litar inte ett dugg på mig när det gäller sånt, vilket är lite konstigt eftersom det är oftast jag som har rätt och får visa honom.

Jag har nämligen inte två vänster tummar mitt i handen. (;


Blir lite less på sånt nämligen, det är så satans lite kvar att göra så det borde gå undan.

Vi har ju gjort den svåra delen på bänkskivan. Behöver bara fästa den och det kan vem som helst göra. Och  sen är det bara att mäta ut vart diskkranen ska sitta och borra till den. Vilket går fort också Vill helst kunna kakla till helgen. 
*suck*


Måste kolla vad man kan äta idag om det är så att man måste ta ut något från frysen.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards