Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Jessica - 23 februari 2009 19:56

Men mr poop har gjort det igen, bara 5 blöjan idag.

Ska byta på han alldeles straxt när han är klar, så ska han få bada också innan pykamasen ska på!


Fick en mysig present av lilleman för en liten stund sedan, fick en macka i min toffel. Trevligt värre när jag stoppade in foten och upptäckte vad hn hade tryckt in där.


Idag var jag och Danne och hämtade kaklet till köket! Så nu är det snart igång!

Fick hjälp av honom att bära in bokhyllan som jag hade skruvat ihop också. Jag var ju så smart så jag skruvade ihop den i tvrummet och inte i lillemans rum. (;

Nu slutar nog Fredrik och förhoppningsvis så kommer han hem och sätter igång med köket. Jag ska väl göra nåt sen linus har somnat också.

Nu badet sen ska han sova.

Av Jessica - 23 februari 2009 14:50

så där, nu har mamma och Sofia tagit Linus och jag har redan hunnit olja bänkskivan och målat allt som jag skulle göra.

Håller på att vänta på att det ska torka nu så då ser jag om jag måste måla en gång till eller om jag var så duktig så jag slipper det. (;


Eftersom jag ändå är igång nu och jag är ensammen så tänkte jag ta och skruva ihop en bokhylla som ska in i Linus rum. Har haft bokhyllan i förpackningen ända sen vi köpte den i höstas!

Så nu måste det hända saker här hemma, det här går inte längre. Det är inte hållbart!


Ska nämligen försöka rensa ur sovrummt från all skit och alla olika saker i veckan hade jag tänk. Måste försöka nu när man har lite ork och sånt. Och det är ganska bra tids fördriv. Klockan tickar på som bara den och dessutom så går man inte ner på stan och gör av med massa pengar heller. ;D


Ne, nu blir det till att göra lite mera!

Av Jessica - 23 februari 2009 11:40

Igår efter att Fredrik hade kommit hem från min morbror Kjelle så duschade han och sedan åkte vi ut till birsta en sväng. Åkte till Silvan för att köpa allt som behövs för att kaklas, eftersom de hade 50% på allt. 

Skulle in på PoP ockås, men jag glömde presentkortet efter overallen. Så det får bli en annan gång. Sen på väg hem från birsta kom jag på att vi inte köpte skruvarna som vi skulle ha för att fästa bänkskivan med!

Så in på classes i stan och köpa dem och sen  så ringde vi till Per och Theres och så åkte vi hem till dem också hälsade på.

Linus var snäll med Vilgot och skulle vaara go med honom. Dock har Linus lite svårt att vara lite försiktig med 5 månader bebisar!!

 Men han försöker vara snäll iaf.


VI gick och handlade till tacogratäng också, så efter vi hade handlat så gick vi hem till dem och lagade mat. Eller det var Therese som kokade åt oss!

Gott som tusan var det!


Efter ett tag så åkt vi hem för Linus behövde bada innan han gick och la sig, så det blev ett bad åt lilleman och sedan på med pykamasen och så somnade han snällt.


Idag så har Fredrik och jag satt fast bänkskivan så den sitter där nu!

Ska ta den lilla när Fredrik kommer hem från jobbet också.

Mamma kommer och hämtar Linus sedan så att jag får olja in bänkskivan och måla elementet och röret. Världens bästa mamma!!


Nu ska jag se på tvn och vila lite innan mamma kommer!







Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards