Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Jessica - 10 februari 2009 21:55

Var ute en sväng förut med Linus. Shit vad kallt det hade blivit då, var och hämtade en tröja, sockor och en mössa som Anita hade stickat till Linus.

Var jätte söta, ska se om jag kan försöka få en bild på dem imorgon och kunna lägga upp. 

Är super duper trött just nu och ska alldeles snart gå och lägga mig tänkte jag. Fredrik halvsover redan på soffan och Linus ligger i sin säng och sover för natten.

Måste köpa massa nya kläder åt honom upptäckte jag idag, allt börjar bli smått. Sånt är roligt om man hittar nåt man tycker om åt honom, vill inte bara köpa bara för att köpa. Men får gå ner på stan nåt i veckan och ta en titt tror jag.

Får se om man gör det imorgon eller på torsdag, måste kolla lite med mamma också.


Jag är jätte nära till gråt för det mesta, vet inte varför, känns skit jobbigt.

Jag har massa skuld känslor för saker och ting och det är inget jag kan göra åt heller. Har ingen jag kan vända mig till om att prata med allt heller, vet inte vem jag skulle kunna prata med så att någon förstår heller.

Det är grymt jobbigt.


Tur jag har mina nallar och tvn iaf.. de finns där på natten när alla andra sover, ja, visst skulle jag kunna prata med linus för han är ändå vaken då men han ska man ju ignorera den tiden på dygnet så han somnar om någongång.


fan,  det är jobbigt det här...


nu har klockan blivit mer än 22 och då är det lagligt att somna.

kommer iaf sova inom 10 min och håll tummarna för mer än 3 timmar sömn  i sträck inatt. Helst en hel natt sömn.


Av Jessica - 10 februari 2009 11:23

fyfasiken, jag har jätte mensvärk idag...

hade inte något ont i går men idag, shit jag tror jag dör..

 har tagit masssa alvdeon redan och så är vetepåsen varm hela tiden..

 bara hoppas att det går över så att man röra på sig och leva normalt iidag...

uffa, va jobbigt det är..


Linus var jätte go imorse, han skulle mysa och ligga mellan mig och Fredrik. Var så roligt när vi skulle retas med han, så vi flyttade på honom och så la vi oss närmare varandra, då slängde sig lilleman emellan oss och bökade så att vi var tvugna att flytta på oss så han fick plats.

Natten fungerade helt okej tills kl 01:30 och kl 05 var det morgon för oss. Vet inte hur mycket Fredrik uppskattade det eftersom han började 11 idag (;


Jag somnade innan Raw var slut igår kväll. Hade kunnat gå och lägga mig när Linus somnade runt 21.. Var så trött och slut i kroppen..



Idag fyller  lille Johan 1 år!

Hipp Hipp Hurra!!!!


Alla luckor är uppe i köket nu och alla lådor sitter på plarts.

Även sånna där saker som gör att lådorna åker in sakta sitter också  på plats, så nu börjar det  gå framåt.

okej, det är inte helt sant att alla skåp och luckor sitter på plats, vi har högskåpet där det ska vara lådor och luckor ocksp, men jag ska försöka ordna det idag.

Imorgon när han slutar tidigt ska vi försöka ordna med bänkskivan, diskhon och kranen. I helgen ska jag försöka ordna så att Linus kanske kan vara hos mamma några timmar medans jag målar elementet och röret där inne, eftersom man målar med en oljefärg så luktar det så hemskt så det vore bäst om han inte är hemma.

Måste se om vi kan köpa kaklet också och köra igång med det.

Men bänkskivan först!


Nu måste jag börja med lunchen, är hungrig och lilleman vaknar väl snart igen.


Otrligt fint väder ute nu, synd bara att man inte orkar med att göra så mycket 



justja, grattis Verner!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards