Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Jessica - 25 februari 2009 13:22

Åh va skönt att det kommer kaklas ikväll!

Och bänkskivorna ligger på plats och allt är klart med dem.

Högskåpet har det fortfarande inte hänt något med men det är bara för att jag har ingen aning om hur de olika lådorna ska sitta. Så jag har kört fast där.


Jag ska snart starta en maskin tvätt, med mina och Linus kläder bara. Tyvärr så hade jag kunnat tvättat Fredriks kläder också, om de hade legat i tvättkorgen och nu får han lära sig den tunga vägen. Sorry hjärtat men jag har sagt till och så här blir det nu! ;P


Jävligt fint väder ute, synd bara att jag har punka på vagnen och Linus är lite små tröttis så han orkar inte sitta så länge i pulkan. Så det kommer bara bli en snabbis ute idag.


Just nu sitter Linus och leker med sopen. Det är alltid sopen eller munstycket till dammsugaren som det ska lekas med! Han kan bli helt hysterisk om man tar av han något av dem


Nu lite mellis till lilleman!

Av Jessica - 25 februari 2009 11:17

Jag har fått punka på vagnen!!

Igår efter att Linus hade sovit på eftermiddagen så skulle jag ta in vagnen och då  smäller det till på ena däcket och så har jag inge luft kvar. Jätte kontsigt, så nu måste jag köpa sån där sak som man lagar däck med.


Vi var till Thomas igår för fika, det var trevligt. Linus kunde uppföra sig så han busade bara och lekte . Så det var skönt, men han har fått för sig att han ska bita på alla bord. Knasiga unge! (=

Fredrik kom dit när han hade slutat också, vi kollade på Den rätte för Rosing. Vilket program..


Fick sov morgon fram till 7:12 idag! Var tur att lilleman somnade om vid 5 när han vaknade. Annars hade jag nog varit rätt död då.


Sitter här och väntar på att Frredrik ska ringa upp mig, måste påminna han vad han ska köpa och att han måste ringa och kolla om vi kunde låna en sån där som man skär kakel med. Kan bli lite tungt annars ikväll.


Grattis lillasyster Frida på 24 års dagen!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards