Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Jessica - 5 september 2009 19:20

Idag så fick jag lunch av Sara! Vi skulle umgås och så ville hon bjuda på kycklingpastasallad och det tackar man inte nej till!! (;

Runt 11:30 brummade vi ner till henne och Fredrik fick ta med sig Linus hem eftersom Linus hade en av sina sämsta dagar idag. Han vaknade på helt fel sida idag!

Surrade skit och åt massa gott! Sen la vi oss i soffan och tittade på tvn och fortsatte att surra skit och Sara ordnade med sin tvätt också!

Fredrik ringde runt 15:30 så jag så åt honom att ta med sig Linus och komma dit! När de kom så upptäckte Linus katten!!

Katten var väldigt spännande och rolig att leka med. Även att Linus var tvungen att undersöka lite skåp i Saras kök!

 Surrade lite och sedan åkte vi hem för att börja med middagen, det blev spagetti och köttfärssås. Linus åt faktiskt rätt okej ändå, han vägrade äta lunchen som vanligt. Förstår inte att han klarar sig på det lilla!


Fredrik har tagit med sig Linus för att köra Örjan ner på stan och sedan skulle han vara snäll och köra Sofia någonstans också. (= Hon skulle iväg och partaja någonstans.

Funderar om man ska se någon film ikväll eller om man ska hoppa det och göra det imorgon ist. Är rätt trött så jag är rädd att jag somnar till vilken film som vi än bestämmer oss för att se.

Jag hoppas Linus sover hela natten inatt och inte vaknar kl  01 och får för sig att det är lekstund! Eller vaknar kl 03 och är jätte ledsen och helt otröstlig!

Nu får det vara slut på tokigheter, synd att han inte kan sova i våran säng. Men eftersom han ställer sig upp och går i sömnen så ramlar han lätt ut över oss och det känns hundra gånger säkrare att ha honom i spjälsängen då, även om vi måste springa upp miljoner gånger ur våran säng för att försöka få honom att somna om..


Åhhh, precis nu gjorde de reklam för glass. Gud va längesen jag åt glass.... Skulle nästan vilja ha det nu. Men nej, det ska inte bli någe glass nu! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards