Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Jessica - 18 september 2009 22:24

Linus somnade runt 21 idag! Blir intressant och se när han tänker vakna imorgonbitti eller blir det inatt någongång? Han kommer säkert inte sova hela natten igenom, den saken är klar.

Bjöd Danne på middag idag också, snäll som man är. Blev en pastagratäng och den verkade uppskattas av en person iaf! (=

Sen tittade vi på idol och kändisdjungeln, tycker faktiskt att kändisdjungeln är rätt bra program ändå. Nu börjar intrigerna komma så det  är kanon! (;

Har käkat popcorn och ätit lite godis  idag. Var jätte länge sedan jag gjorde det. Att jag har glömt bort hur gott popcorn var, tror jag inte har ätit det riktigt sen jag väntade Linus. Danne gick nyss hem och jag är på g att gå och sova. Väntar bara på att Fredrik ska vara klar på toan någongång. Han ska alltid skita så jävla länge! Måste säkert vänta ett par minuter också innan man kan gå in dit efter honom. Brukar vara så nämligen. (;


Ligger och kollar på Dirty Dancing nu, fanns inget annat att titta på så tyvärr så blir man ju tvungen. (; Fredrik tycker filmen är sååååå bra så. :P

Nu ska jag göra mig lite redo för natten, typ dra upp bäddmadrassen på sängen igen. Den har en förmåga att ramla halvt ur sängen på något sätt varje natt. Fattar inte hur det kan vara så, ibland är det på min sida och ibland på Fredriks. När tänkte de göra en bäddmadrass som ligger fast på madrassen va??!?

Lakan med resår runt hörnen är kanon! Då ligger de kvar, inte alltid men ibland. (=

Mitt påslakan ligger heller aldrig kvar på täcket, eller så är de kvar men täcket är en enda stor klump i det. Jätte bra  med tryckknappar längst ner på påslakanet, eller när öppningen på påslakanet är på sidan på täcket. Det är uppskattat det när Fredrik ska vara snäll och försöka få någon ordning på mitt täcke!


Men vilket svammel, nu ska jag kliva upp från soffan!


pst, Fredrik lovade att kliva upp och ta Linus imorgon så jag får sovmorgon! Vilket tyder på att han får ta honom inatt också! Hoppas Fredrik vaknar själv så jag slipper väcka honom flera gånger för att få honom att gå in till Linus.

Av Jessica - 18 september 2009 12:40

Ja någonting är det, han somnade straxt  innan 23 igår, vaknade 2 och 6 för att ha vällingen och sedan så 8:34 vaknar han för dagen. 10 vill han sova igen, men han har ingen feber. Jag lyckas hålla honom vaken fram till 11:55 då tvärsomnar han. Så nu sover han för fullt ute på balkongen och jag tänker inte väcka honom alls idag utan han får sova tills han vaknar. Brukar bara låta honom sova en viss tid så man vet att han kommer i säng innan 23 på kvällarna. 


Vet inte vad man ska hitta på att att göra idag, det regnar ute och vi har inge regnskydd för det har syrran fortfarnde sen hon lånade det. Men jag ska få det idag iaf så det är lite skönt.

Skulle behöva åka iväg och handla lite små saker... Och lite till middagen idag! 



Igår hittade jag igen 2 personer på facebook som jag har saknat så!

Älskade Lina! Vi var som ler och lång halm medan hon gick i gymnasiet med mig, vi var alltid med varandra. Direkt efter skolan, sen så fort jag kom hem så ringde vi till varandra. Sen undertiden vi gick i skolan flyttade hon hem till Huddik och allt eftersom tappade i kontakten, men igår hittade jag igen henne. Blev så glad..

Blev så glad idag när jag loggade in på facebook och ser att jag har ett meddelande i inkorgen och upptäcker att det är från henne! Kan det bli bättre? 


Nej nu har jag inte tid att sitta här. Jag måste testa sova en snabbis innan lilleman vaknar!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards