Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Jessica - 19 september 2009 20:39

Sitter och kollar på kändisdjungeln just nu. Kan också berätta att Linus har pillat bort g tangenten på min lilla dator. /:

Men sånt man får räkna med om han tar datorn, eller att han förstör något. Idag har vi varit ute i birsta, var inne på IKEA och kollade på saker och provsatte en soffa. Det var den soffan jag har sagt hela tiden till Danne som han ska köpa. (=

Tur man har koll och kan sitt IKEA. Shoppade lite små saker och lite sånt, sedan blev det en sväng inne på Birsta City. Köpte inget där men kollade lite, ska fundera lite innan jag handlar allt. Har en liten budget som jag ska försöka hålla, så man kan handla för mycket julklappar sen ist. (;

Handlade iaf en mopp och skurhink inne på ÖB. Sånt som man inte orkar bry sig om vart man köper den. (=


Sen blev det hem och lägga Linus och då tog jag och Fredrik en lite lur också, vaknade av att Kjelle kom och plingade på dörren och sa att vi skulle ringa Rickard. Ringde honom och då fick jag reda på att han skulle hämta soffan!

Så skönt att bli av med den! Nu finns det lite mera plats nere i förrådet, blir av med sängramen i veckan också.


Justja, han sov till 8:30 idag. Sen att han grät mer än halva natten gjorde nog sitt. Fast han drack vällingen två gånger så skulle han gråta och gnälla ändå.

Inatt ska vi se om vi orkar att inte ge honom välling, nu ska jag nog lägga honom!


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards