Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jessica - 4 september 2009 13:37

Lite dumt av Fredrik att sitta i tvrummet och jobba.  Jag har varit tvungen att vara i sovrummet hela tiden för att inte störa honom. Har så drygt tråkigt, kan inte cykla heller för jag hittar inte mina hemmanycklar. Cykelnykeln sitter på hemma nycklarna! 

Förhoppningsvis så jobbar inte Fredrik så  otroligt länge till, så kanske kanske kan jag få röra mig utanför rummet snart. Börjar krypa i benen på mig, skulle behöva slänga i en maskin tvätt och starta diskmaskinen också! Men då slamraar det så mycket när jag ska stoppa i det sista där i så då stör jag!

Bah, dumt val av honom att jobba hemifrån idag! Han hade kunnat varit ute på jobbet tycker jag så hade jag kunnat få röra på mig lite som jag vill, eller han hade kunnat sitta här inne. Men nu är det gjort och förhoppningsvis är han väl klar snart...


Ska ringa Sofia igen och höra om hon skulle långa filmen eller ej av oss. Och ringa till mamma också måste jag  göra, kolla om Linus sover. Skulle behöva åka ner på stan och handla två saker också, jaja, får se vad som görs 

Av Jessica - 4 september 2009 09:26

Varför har jag inte sett Twiligt tidigare för?!?

Till och med Fredrik tyckte den var en bra film! Han sa och sa: Men pussa henne nångång nu då, var inte så seg. (;

Inte så ofta han brukar vara så inne i någon film så han säger nåt sånt.  Däremot så tyckte jag faktiskt att de där special  effekterna inte var så jätte bra gjorda! Tyckter nog de har kunnat lägga ner lite mera energi i det där faktiskt. Men i överlag så var filmen jävligt bra faktiskt!


Snart ska jag ringa till mamma och kollar hur det är med Linus, hade så svårt att somna igår. Saknade att ligga och mysa med honom en stund innan han lägger sig och sover. Det är jobbigt att vara utan liten när man är van att ha honom hos sig 24/7 faktiskt. Vaknade inatt ett par gånger ändå och låg och lyssnade om han lät och grät eller nåt sånt. Tog litet tag innan hjärnan kopplade att han faktiskt inte var hemma.


Annars vet jag inte vad som händer idag, Fredrik sitter och jobbar och han har ett telefon möte kl 10. Sedan måste han jobba ett tag till så jag kanske cyklar kanske till mamma tidigt idag, beror på vädret.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards