Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Jessica - 23 september 2009 22:12

HUR kan jag har missat att det var greys idag?!?!?! 

Ren tur att jag slog över på 5an.. Och dessutom har det redan varit en timme!!!!

Av Jessica - 23 september 2009 21:20

Blev ett par timmar inne på självaste IKEA. Vi fick inte med oss allt, utan Danne sparar det till någon gång framöver i stället. (; Men han fick nästan med sig ett helt bohag därifrån ändå! Så det måste vara jätte skönt ändå, blev ju en soffa. Dock tar det en månad innan den kommer bara för att det var så många som hade beställt soffor! Var skönt att Linus var med mamma hela tiden så vi fick gå i lugn och ro och ta allt. Var 3 stora vagnar som kom därifrån. Våran bil var helt överfull med saker! Och då kan jag berätta att i forden får man in en 120 säng om man fäller ner sätet. (;


Blev middag på mAx bara för vi var så hungrig och klockan var närmare 19, sen blev det till lghten och bära upp allt också! Jag bar en blommar för jag mådde sisådär. Bar en jätte stor tavla halv vägs men jag slog i varje trappsteg när jag gick uppför och sedan i räcket så då fick Danne eller Fredrik bära upp den.

Satte upp några lampor så vi kunde se lite och så satte jag blommorna på plats. Kunde inte direkt göra nåt annat, Fredrik satte upp tvättkorgen på plats. :P


Sen bar det iväg och hämta Linus, han brydde sig inte så mycket om att Fredrik och jag kom dit. Han hade  nog kunnat stanna kvar där. (= 

Skönt att se att han inte bryr sig om vi är där eller ej. 


Ligger och kollar på kändisdjungeln. Vet inte om jag ska fortsätta titta eller om jag ska sluta. Känns inte som det är så super skoj längre och det händer inte så mycket mera heller. Trodde det skulle bli lite annorlunda men inte då. Dessutom att Ann Söderlund åkte ut så är det inte så skoj att titta längre. Hon som höll igång de bästa samtalen. (;


Nu blir det lite lek med Linus! 

Av Jessica - 23 september 2009 12:19

Tog en liten  promenad i blåsten och mötte mamma. Linus tyckte det var lite små jobbigt att det skulle blåsa så mycket. Fikade lite med mamma här hemma och sedan så packade vi en väska åt Linus och så följde han med henne till mormor. Tror Sofia skulle med också så han kommer bli överlycklig, han tycker om min mormor rätt mycket så det kommer inte gå något nöd på honom. (=

Själv ska jag sova en liten snabbis och sedan ska jag åka ut till Birsta och hjälpa Danne med sitt möbelköp. Tur jag har kollen på vilka möbler det är som ska med tills hans lägenhet idag. (;


Blir intressant och se om allt ens kommer få plats! Tur forden är stor och om inte annat så får vi väl surra fast på takräcket.. 


Nu lite lunch innan jag vilar. Det här går inte, finns tid till att sitta ner nu!

Har massa att göra medan Linus är borta, får passa på nu liksom. (=

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards