Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Jessica - 22 september 2009 19:07

Jag missade unga mödrar idag. /=

Dumt gjort av mig att sitta kvar vid köksbordet och prata med Fredrik! :P Eftersom vi inte pratade om något speciellt så hade vi kunnat göra det framför tvn. (;



Efter Danne hade skrivit på om lghten och sånt där så kom han hit, sedan gick vi till hans nya egna lght och mätte lite och sånt där. (=

Hm, nu kom jag på en sak vi skulle ha kollat upp! Bäst jag skickar ett mess till Danne om det, Så nu är det skickat.

Körde sedan och köpte tapeter till sovrummet! Kommer bli skitsnyggt det där! Blev lite avis om tapeterna faktiskt :P

Sen dumpade vi av honom hemma för att åka och handla till middagen.


Blev makaroner och sweetchilikorv till middag åt oss, Linus fick lite burkmat idag eftersom maten blev så stark. Efter hans mat åt han massa fullkornsmakaroner också. Förstår inte hur mycket som fick plats i den där lilla magen. (;


Undra om man ska orka sig till att börja städa lite, skulle behövas. Skulle vara skönt att få det gjort. Imorgon kommer det inte finnas så mycket tid till det och man vill ha det gjort innan helgen. Vet att det är bäst att få det gjort idag nästan eftersom Fredrik ska åka ner och hämta Jens i helgen. Jens ska flytta hem från Norge nu och eftersom Fredrik bara har en bror så vill han hämta honom! Skönt att få massa egen tid, lite synd bara att lilleman ska vara hemma så man får ändå inte någon riktigt egen tid själv. :P

Av Jessica - 22 september 2009 12:05

Nu är tvätten igång, en maskin disk är också igång. Känner mig otroligt duktig, eller inte. :P

Har inte sån överdriven energi just nu men jag hoppas det kommer snart. Har så mycket som behöver göras här hemma och det blir inte av för jag orkar inte. Sover så fort jag får chansen, Linus sov rätt okej inatt. Var bara 2 gånger man behövde gå in till honom. Dock så fick han välling de gångerna så de kanske var därför som han somnade om så snällt.

Från och med helgen ska Fredrik och jag tvinga bort vällingen på natten. Går lite bättre om man är två som hjälps åt. Jag kan ta han på natten för jag kan inte sova när han ligger och skriker helt hysteriskt, bara Fredrik som lyckas med det! (;

Sen får Fredrik ta honom på dagen så jag kan få vila lite då ist! 


I förrgår fyllde min kusin Mattias år, igår morbror Roger och idag fyller Wilma år! 

Så grattis på er! Glömde att skriva de...


Idag kl 15 så köper Danne lghten och så efter det om han har jobbat klart ska vi dit och mäta lite och så måste vi kolla hur många våder det behövs till tapeterna i sovrummet. (=

Kommer bli riktigt fint där när det är klart!


Snabb power nap nu när Lilleman  får sova sin stund. Han är duktig numera och somnar runt 21.. Eller iaf lägger sig då för att sedan somna senast 22. Men de sköter han på egen hand efter man har lagt honom, inge gråt eller gnäll alls då. Tycker att han borde kunna somna om helt själv på natten också! När han är så duktig på kvällen och på dagen! Då somnar han helt själv utan bråk också...


Behöver jag ens nämna vad som hände när jag inte hade Linus fast klistrad vid mina ben imorse när jag sorterade tvätten och slängde in dem i maskinen?

Han hade lyckats riva halva köket när jag kom in dit, 3 lådor, ett skåp och halva skafferiet var ur plockat! Underbart, var bara till att städa upp och se glad ut!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards