Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 september 2009

Av Jessica - 13 september 2009 22:41

   I


Grattis på Noel på 1års dagen!


Idag gjorde jag inte alls mycket, låg i sängen med världens huvudvärk hela förmiddagen och dagen. På eftermiddagen så hade det släppt lite så vi klädde på oss och åkte och firade Noel. Han var lite ledsen pga sjukis och kanske lite trött efter allt besök?..

Men eftersom vi var där så blev han glad och Linus lekte rätt snällt med Noel. Var lite skönt att se att det inte bara är mitt barn som är en liten ångvält. (;


Efter det så åkte vi hem och åt middag, sedan ville Danne att vi skulle följa med och titta på lghten som han funderade på att köpa.. Jag förstod inte vad han funderade över så jag så åt honom att köpa den. Den var riktigt fräsch och han fick den för ett bra pris! Så grattis Danne för lghten! (=


Nu ska jag krypa ner under täcket och sova. Tror att Linus har somnat, låter lite som det så..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards