Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Jessica - 6 september 2009 21:39

Idag har vi varit ute i birsta. Köpte Kavat skor åt Linus på Skokanonen tror jag det heter, det där som ligger inne på cupolen. Fick höra att de hade just kavat och att de var lite billigare än inne i stan. Och där fanns det ett par svarta jätte fina för enbart 400:-! Eftersom han får sånna sår av sina andra så var det bara att köpa skorna åt honom.

Sen var vi inne på bc och handlade lite nödvändit åt honom, handlade lite saker inne på pop eftersom jag hade så mycket slant i presentcheck där som vi var tvungen att göra av med. Ska bara iväg och köpa en till sak där innan den den går ut! 

 Var inne på kapphal och köpte strumpor åt Linus också och helt ärligt kan jag tala om att det är första paren som vi köper åt honom. Har inte behövt köpa det förut, vi har alltid fått förut. 


Sen åkte vi hem, käkade lite lunch. Som vanligt åt inte Linus nåt utan han vägrade gapa  bara. Så efter lunchen sov både han och jag en sväng, sen åkte vi till mamma och  lämnade lite saker till Sofia. Sen upp till Maria och hälsade på där en liten sväng.

Hem, lagade blodpudding, Linus tog 2 tuggor som vanligt till middag och sedan var det inge mera. Runt 20 åt han gröt, då åt han upp hela portionen faktiskt! Och nu tror jag han har somnat precis. Intressant och se hur länge han kan leva på 1 flaska välling och 1 portion gröt varje dag...



Sjukt trött är jag. Ska straxt lägga mig. Linus tyckte att man skulle vara vaken från 5 imorse och då var det bara att bita ihop och försöka vara glad hela dagen! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards