Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Jessica - 1 januari 2010 18:06

Gott  nytt år! Tar det så här när första dagen snart är slut!

Fredrik, jag och Linus var bara hemma igår och tog det lugnt och åt en massa gott. (=

Det var skönt att det bara var vi och Linus tyckte om alla raketer han såg och så fort han hörde att det smällde sprang han till fönstret och skulle se. Såg han någon då stod han och skrek pin och meeeeeer.

Söt som få var han!


Jag somnade en sväng så där lagomt runt 23:30 och Fredrik var snäll att väcka mig i år igen straxt innan 00 slaget så vi kunde skåla in det tillsammans!

Linus somnade runt 23 och sov rätt snällt hela natten ända fram till kl 7, förutom ett avbrott någongång för en flaska välling. Har dock ingen aning om vad klockan var då för jag var helt borta.


Imorgon ska iväg överallt och ingenstans och efter det tänkte jag nästan ta och sätta mig ner och läsa igenom alla bloggar som jag har missat och som jag inte har haft ork till att läsa.


Har snöat sjukt mycket här igen och vårat fönster är nästa igen snöade, inte riktigt men ändå. (;

Det ligger ett sånt tjock snötäcke på fönsterbläcket så våra blommor syns inte ut och det är rätt bra. Fredrik måste springa och mäta nu bara därför! Haha, blir intressant att höra hur mycket snö som ligger där nu efter de senaste snö omgångarna som har komit.

Det är minst 3 dm där. Gick väl inte så superbra att mäta, men det var lite skoj att det ligger så mycket där.

Var ute och gick en sväng förut så Linus fick åka snowracing, kändes som man gick med snö upp till knäskålarna. Linus var nöjd för han kunde sitta där och bara åka och få upp hur mycket snö som helst i handen ändå.


Nu ska det visst läsas åt Linus, antingen Nicke böckerna eller så kanske det är Max som ska läsas just nu...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards