Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Jessica - 5 januari 2010 13:14

La Linus i sin säng för så där 17 minuter sedan och han pratar lika mycket fortfarande. Tror däremot att han börjar bli lite sömnnig, låter lite som det. Har vi tur så är det inte många minuter kvar tills han sover! :D


Igår kväll kom Jonas förbi och kikade på film med oss. Vi tittade på flickan som lekte med elden. Tittade och tittade, vi försökte titta om inte annat men Linus hade fått för sig att Jonas skulle läsa bok och bygga med klossarna med honom. Men vi lyckades se filmen ändå, huvudsaken var att Linus äntligen somnade straxt efter 22 så det var skönt!


Justja, måste börja med att säga grattis till min kusin Rickard som fyller hela 15 år idag!

Ska åka ner till stan tills Fredrik slutar och gå och handla en liten present till Rickard, för sedan vankas det tårta! :D


Imorgon är Fredrik ledig och då ska vi ner till förrådet och greja lite. Skönt om vi får lite mera ordning där inne så man kanske hittar något när man ska ha nåt eller kommer in dit utan att behöva kliva på allt! Linus ska få vara med Sofia undertiden och det är jag så tacksam för! Annars skulle vi aldrig kunna göra nåt där inne eftersom lillepluppen får för sig att springa i väg och släcka alla lampor nere i källaren! (;



Nu har nog Linus somnat, ska sova en lite snabbis jag också innan det blir en snabbdusch. Bäst jag lägger mig nu!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards