Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Jessica - 10 januari 2010 15:18

Trodde jag skulle dö igår kväll, hade så ont så det var hemskt. Låg i sängen bara så Fredrik fick umgås med Robin och Rickard.

Tror inte det gjorde han något ändå så det gjorde inte mig heller något. Linus vaknade till 1 gång inatt när jag hörde honom men han måste ha vaknat ännu en gång för då hade han tagit vällingen. Det gjorde han inte första gången nämligen, sedan så väckte vi honom för vi måste få ordning på hans sovtider lite mera.


Efter frukosten så gick vi allihopa ut och åkte snowracing med Linus. Vet inte vad pojkarna tyckte om att kliva upp så tidigt och dessutom måste gå ut med oss! Vi var hemma till straxt efter 11 igen och då hade vi nog alla förfrusit. Termometern visade på bara -12 men det kändes mycket kallare bara för att det blåste lite!


Sen så har vi städat ut julen riktigt nu, alla gardiner är bytta och all julsaker är försvunna. R och R har till och med dödat pepparkakshuset nu och ätit upp nästan allt. :P Förstår inte att de ens vågade äta det! Det skulle jag aldrig göra, de är ju så gammalt nu!


Sedan så innan lunchen så skruvade jag och Fredrik ihop Linus nya säng så han sov lunch i den! Det gick hur bra som helst, han klev bara upp en gång och lekte med något i garderoben och det var nog för han gjorde nr 2 som han stod där. För när han fick ny blöja så somnade han sedan hur snällt som helst i sängen. (=


Annars är de dagliga sysslorna gjorda, vikt den torra tvätten och lagt in den, tvättat en ny maskin med kläder och hängt upp dem, diskat en maskin disk som är klar. Väntar på att de ska svalna av lite innan de ska in i skåpet. Så då var väl allt gjort. Plockat lite som vanligt efter stormen som springer genom alla rum hela tiden. (=


Nu ska jag se om Robin har packat ner allt och så där innan han ska åka upp till Edsele igen. Bengt ska väl komma och hämta Rickard någongång idag också, dock vet man aldrig när. ;P

Ska fundera ut lite middag också, blir nog kyckling och någonting. Det var länge sedan nu känner jag!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards