Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Jessica - 9 januari 2010 16:19

idag har vi varit iväg till tippen med nästan all skit som vi hade nere i förrådet, helt plötsligt kan man gå in där och dessutom röra på sig där nere.

Dock glömde vi några saker så de får vi ta någon gång framöver när vi antingen åker till matfors eller till töva.


Linus fick vara hos mamma undertiden eftersom han inte tycker det är så superskoj att sitta fast i sin stol i bilen medan vi inte sitter där. Han ropar alltid klalaaaaaaaaar så fort man har stannat bilen och försöker kliva upp. Det var tur han var hos mamma för han hade somnat där så snällt så det var underbart. (;

Fredrik och jag åkte ut till IKEA en supersnabbis, köpte madrass till Linus säng, lampa till tvrummet, några förvaringslådor och så skulle vi köpa några fästen till kökslisterna, men de var tyvärr slut så nu får vi dem hemskickade till brevlådan ist.! (=


Sen hem till mamma och fika, surrade lite där och så innan vi åkte hem. Nu sitter vi här hemma och väntar på att vi ska få besök. Rickard och Lillrobin ska komma och sova här tills imorgon. Fredrik och jag ska väl ta och laga lite mat också snart, pojkarna skulle käka ute så de behöver vi inte vänta på som tur är. :P


Trots att jag har haft bältet på mig nästan hela tiden i 2 dagar så har jag fruktansvärt ont i min mage idag. Tårarna har kommit till och från för det gör ont, men det enda som lindrar är att jag ligger ner och vilar och försöker slappna av.

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards