Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Jessica - 31 januari 2010 19:01

Igår så hämtade Fredrik upp Per och de åkte till Pers lght. Sedan så käkade vi lite lunch tillsammans. Linus blev glad när han såg Per, han fick läsa lite och bygga och leka med Linus. :P

Surrade på och så där och sedan så drog vi på ICA kvantum och handla. Sedan så åkte vi till Per där jag och Per stannade och Fredrik åkte upp med Linus till mamma och Sofia. Sen när Fredrik kom tillbaka till Per så skruvade vi ihop hans bäddsoffa och tvrumsbord. Sen upp till mamma och hämta Linus, åkte och köpte biteline och hem till oss och åt. Sedan så kollade vi på finalen i Robinson! Blev så glad när jag såg att det var Hasse som vann!!! Var så jävla rädd att Jimmy skulle vinna, tyckte aldrig om honom.

Tyckte också att det var så elak mot Hasse när han kom tillbaka till deras läger där innan finalen..

Sen fick Per skjuts hem och jag la mig och sov.


Imorse tyckte Linus att det var morgon runt så där härliga 7:20, att han hade somnat straxt efter så där 22:30 spelade visst ingen roll. Var bara att stiga upp och se  glad ut. Tur man somnar ungefär när han somnar så man orkar med sig. (=

Har blivit så trött i kroppen numera så jag funderade först på om jag behövde mera järn men jag har ju sån tur att jag inte behöver äta järntabletter, varken nu eller när jag väntade Linus. (=


Vi åt frukost och sedan gjorde vi oss klar för en Birsta sväng.

Straxt efter 11 så plockade vi upp Per och drog ut, jag fick köra. Straxt efter skönsbergskurvan börjar ratten/bilenn att tokskaka och ju fortare jag kör desstu värre blir det. Svängar av och kollar så vi inte har punka eller att däcken inte är lösa men det var det inte utan det är förhoppningsvis bara att vi måste balansera däcken.

Får ta och ordna det där så fort som möjligt.

Vi åkte iaf på mediamarkt, el giganten och sen på själva IKEA. Både vi och Per shoppade lite på IKEA.

Sen iväg och handla lite til middagen, hem spelat lite ps3. Lagat middag och nu så ska vi väl bara spela lite.


Bäst jag slutar, Linus gnäller.

Btw grattis till morfar som fyller år idag

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards