Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Jessica - 8 januari 2010 11:51

Igår morse fick jag och Fredrik väcka Linus så han hann äta frukost innan vi skulle åka ner till barnmorskan. Frukost och på klädning och sedan åkte vi, fyfasiken va det var kallt ute!

Kom ner och där fick vi sitta och vänta ett bra tag, var nämligen så att de ropade upp Sara och en invandrar tjej kliver upp och går iväg. Sedan visar det sig att det var jag som var den Sara egentligen. (; Dock så gjorde det inte mig så super mycket att fick vänta. Var mest Fredrik som hade svårt at sitta still och bara vänta. :P


Sen efter lite provtagning och blodtryck så fick jag gå in till Katarina. Vi konstaterade att jag aldrig har haft så lågt blodtryck som jag hade då!!! Var väl lite små högt fortfarande men ändå! Det känns superbra att det inte stiger iaf. (;

Pratade om glukosbelastningen och jag vägrar fortfarande göra skiten så jag behöver inte. Var inte ens på tal om att försöka övertala mig om att göra det. :P

Vi lyssnade på hjärtljuden och de låg på 140 ungefär. Och så mätte vi sf-måttet också.. Tyckte jag hade mage med Linus men den här var större... Låg på 30 typ... var lite mycket..

Fick massa tider, mer än "normalt", fick dessutom en dubbeltid nästa gång till henne också så då ska vi samtala om kejsarsnitt eller vanlig födsel. Jag får ta kejsarsnitt om jag vill, frågan är om jag verkligen ska ta det eller inte. Men om magen växer ännu mera och bebisen inte kommer lägga sig till rätta så blev det kejsarsnitt ändå, Ska fundera riktigt mycket till den 21 när jag ska dit igen. Då ska vi prata igenom allt som går att tänka sig.


Efter bm så åkte jag och Linus upp till mamma, var där, spelade kort, fikade och umgicks. Sen när Fredrik slutade kom han och hämtade oss, åkte ut till Frida och hämtade mitt bälte och vantar som jag hade glömt.

Sen hem och laga mat.


Idag håller jag på att städa bort julen lite smått. Får se om jag gör klart allt idag eller om jag tar en del i taget. (=

Fick post från fkassan igår också. Förstod typ inget. Står att jag ska få pengar därifrån men om man läser så ska man vara mellan 18-25. Vet inte riktigt vad de har tänkt för ålder på mig? :P

Och att jag skulle ha fått nåt från af men det har jag inte.


jaja, får se om det dyker upp något brev från af till veckan..

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards