Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Jessica - 12 januari 2010 14:13

Det har gått superbra att få Linus att somna i stora sängen och att han ligger kvar där. Han är lite små dum så han ligger till och med  kvar på morgonen eller om han sover en sväng på dagen tills man säger åt honom att kliva upp. ;P

Lite små roligt är det eftersom att han annars aldrig skulle ha gjort det! (=


Igår kom Danne och pillade med mitt wii, fick ändå inte till det och det går nog inte att göra något åt det heller som det känns just nu. Det är nog bara till att köpa ett nytt och hoppas på att det inte går sönder också.

Jens kom förbi en liten sväng också, Linus blev så glad över att farbror Jens kom! Jens skulle till och med få sitta på min plats vid köksbordet och Linus är rätt noga att man sitter på rätt ställen annars!


Lilleman blev snorig igår och idag har han lite feber igen också. Skulle få bryta ut så han blir totalt däckad ett par dagar så kanske det är över sedan och han kan få vara frisk en längre stund!


Grejade lite i sovrummet igår och det känns inte som att det blev något bättre. Ska se om Fredrik kan hjälpa mig lite när han kommer hem. Känner att nu måste vi få ordning på lägenheten! Det här går inte längre!

Nu kräver Linus uppmärksamhet så nu ska jag ligga och titta på tvn med honom!

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards