Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Trevlig middagsällskap och lite sånt

Av Jessica - 23 februari 2009 11:40

Igår efter att Fredrik hade kommit hem från min morbror Kjelle så duschade han och sedan åkte vi ut till birsta en sväng. Åkte till Silvan för att köpa allt som behövs för att kaklas, eftersom de hade 50% på allt. 

Skulle in på PoP ockås, men jag glömde presentkortet efter overallen. Så det får bli en annan gång. Sen på väg hem från birsta kom jag på att vi inte köpte skruvarna som vi skulle ha för att fästa bänkskivan med!

Så in på classes i stan och köpa dem och sen  så ringde vi till Per och Theres och så åkte vi hem till dem också hälsade på.

Linus var snäll med Vilgot och skulle vaara go med honom. Dock har Linus lite svårt att vara lite försiktig med 5 månader bebisar!!

 Men han försöker vara snäll iaf.


VI gick och handlade till tacogratäng också, så efter vi hade handlat så gick vi hem till dem och lagade mat. Eller det var Therese som kokade åt oss!

Gott som tusan var det!


Efter ett tag så åkt vi hem för Linus behövde bada innan han gick och la sig, så det blev ett bad åt lilleman och sedan på med pykamasen och så somnade han snällt.


Idag så har Fredrik och jag satt fast bänkskivan så den sitter där nu!

Ska ta den lilla när Fredrik kommer hem från jobbet också.

Mamma kommer och hämtar Linus sedan så att jag får olja in bänkskivan och måla elementet och röret. Världens bästa mamma!!


Nu ska jag se på tvn och vila lite innan mamma kommer!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards