Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Det blev en emmaljunga (;

Av Jessica - 26 januari 2010 09:12

Här kan vi prata om beslutsångest, kom ut på barnenshus och har bestämt att det blir brion iaf. Väl där ute frågar Fredrik om jag verkligen vill det och jag säger att det spelar väl egentligen inge roll, men vad händer då? Han tar beslutet att vi ska köpa Emmaljungan eftersom det är bättre lift, bättre sele, mycket lättare, lättare att köra och dessutom grymt mycket snyggare. (;


Personalen kände igen oss och skrattade lite lätt och pratade på mera med oss än sist och hjälpte oss att svara på mera frågor. "Som sist när vi pratade så frågade ni det här och nu har vi kollat upp osv" Så sas det från personalens sida utan att vi hade sagt något! Så underbar snällt av  dem tycker jag!!

Sen fick vi sjukt bra pris också! Blev nästan ingen  skillnad alls på priset mellan dem heller!! (;


Fredrik jobbar kväll igen idag, mamma och min kusin ska iväg på spa idag! Jag som hade tänkt ta en prommis till mama och umgås med henne lite. Får se vad vi hittar på att göra ist. Kanske bara  blir hemma och greja också,  får gå ut på eftermiddagen med Linus så han får leka en massa.

Inatt hör jag Linus gråta, första tanke jag fick var nu är kl 05 och vad visar klockan? Jo, den visar 04:48. Det går inte att ta fel på att han ska ha sin förbannade välling kl 5. Han fick grina och gnälla till kl 06 innan jag gav med mig. Men jag pallade inte mera och jag tror inte Fredrik gjorde det heller. Fick vällingen och han somnar om och sover till 8. Så det var skönt det.


Nu tror jag att jag måste gå och rädda några saker i köket, Linus har kommit på att man kan klättra upp på diskbänken!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards