Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

En hel natt!!

Av Jessica - 27 januari 2010 09:29

Linus har sovit hela natten!!!!

Vi behövde inte ens gå in till honom för någon napp eller för att han har drömt något. Är sjukt pigg och alert nu iaf! Känns hur underbart som helst att han har sovit en hel natt, så ännu finns det hopp!

Jag vaknade aldrig heller för att behöva gå på toa, vaknade till en snabbis men kunde somna  om på engång inatt så det är kanon.


Sen  är jag på sånt bra humör ändå eftersom det snöar så mycket som det gör och jag hoppas att det kommer så mycket som det sägs. (;

Vet att de flesta vill ha sommar men jag vill ha vinter en liten stund till ändå, behöver inte vara slask, halka eller många minus ute bara därför. Men jag tycker om snön och blir alltid så glad när det snöar.


Idag har Fredrik planerat en dag åt bara mig och honom! Så Linus ska snart få åka till min mamma för att spendera sin dag där och sen så får jag se vad som händer. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, det är Fredrik som har planer. Hoppas jag på eftersom det är sagt så. (;

Eftersom vi var tillsammans i 4 år i början på månaden och det är alla hjärtansdag om inte så länge så tar vi allt i ett. (=


Nu måste jag nog hjälpa Fredrik att packa en väska med saker så att allt kommer med!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards