Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Mycket givande

Av Jessica - 29 januari 2010 17:32

Vilken givande dag det har varit idag, eller inte alls?

Började med att Linus sov hela natten igen! Och nu tror jag att det har vänt och att han kommer fortsätta att göra det!! (; (ta i trä)

Sen ringde Jens runt kl 9 och sa att han skulle komma upp till oss en sväng tills det var dags för Fredrik att köra honom till tåget eftersom han skulle upp till Östersund till Anna.

Jens kom och vi åt frukost tillsammans, sen körde Fredrik honom och efter det har vi alla legat däckade mer eller mindre. Linus har lekt lite lugnt och jag har legat i sängen och Fredrik på soffan. Linus har legat ner eller suttit stilla hos någon av oss för det mesta under dagen.

Tror min hals håller på att gå sönder totalt, det rivs i den och dessutom har jag fått en jätte jobbig torr hosta. Har hostat så mycket så det nästan gör lite ont i magen när jag hostar numera.


Vi sitter och funderar på vad man ska äta till middag idag, har ingen lust att äta något men jag åt inget igår och jag åt pytte lite i förrgår så jag måste äta. Fredrik har börjat blivit hungrig och det spelar ingen roll hur förkyld han är så ska han alltid äta mat. :P

Minsta lilla sjuka jag har i min kropp tappar jag min aptit  men nu måste jag tvinga i mig maten iaf.

Frös den mesta delen av dagen men nu har jag börjat svettas och det är väl ändå bra??


Nu måste vi hitta något i matväg säger Fredrik. Bäst jag loggar ur och stänger av datorn. Orkar inte sitta här ändå, har ont i alla muskler i kroppen.

 
 
Jossan

Jossan

30 januari 2010 09:20

Ja jag hoppas vi andra klarar oss, är urvädring och storsanering som gäller här hemma idag!
Haha =P

Ja men samma här, vet inte vad jag skulle göra utan Henke, inte en chans att jag skulle klara av att torka upp en spya, inte ens efter mina egna barn!
Huvva...

Vitpeppar, cola och handsprit används flitigt här hemma nu, haha =)

http://jossanwilhelm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards