Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Bökarnissen

Av Jessica - 30 januari 2010 09:19

Imorse vaknade jag av att jag hör hur Linus bökar runt någonstans, så jag smyger mig upp och tror att han har gått in till tvrummet där Fredrik sover pga min hosta.

Men så fel jag hade, jag upptäcker att Linus kommer ut från sin rum och sliter och drar i sitt täcke som skulle med. Så jag var så snäll och skickade in honom till Fredrik en sväng så de fick mysa ihop. ;P

Smög tillbaka till sängen men jag kunde inte somna om så jag ropade på både Fredrik och Linus att de skulle komma in till mig, de ville väl inte direkt ligga ner i sängen och bara ta det lugnt utan det skulle busas till max!


Linus berättade för sin pappa idag att han kan säga Max (Linus säger Ma) genom att han har hämtat en bok i sitt rum. Han har även klättrat upp på sin gunghäst för att få tag på boken!

Fick nästan en hjärtattack när jag ser att han har släpat gunghästen till bokhyllan och jag inser vad han har gjort.

Min lilla klätterapa!!


Idag står det inte så mycket på schemat här hos familjen Rodin/Karlsson. Står väl lite handling och sedan så är det middag med Per!

Per flyttar ner från Umeå idag så vi har bokat middag med honom! Synd bara att Theres och Wilgot inte följer med, saknar dem så mycket!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards