Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

men åh va drygt

Av Jessica - 3 februari 2009 11:29

Det gick bra att ta proverna igår, gick super fort och jag fick dessutom komma in en kvart tidigare också. Aldrig fel när sånt händer, brukar inte hända så otroligt ofta inom sjukvården. (=

Var ner på staden igår för att kolla lite presenter, det är dop i helgen (7e), syrran fyller år på söndag (8e). Andra systers lillpojke Johan fyller ett år (10e), Sen fyller Maggie och Sara (11e). 

Där har vi första hälften av februari, sen så fortsätter det efter den 15e också.. (=

Efter staden så åkte  vi hem och så mötte kjelle oss på konsum så jag fick mina nycklar. Sen blev det middag och bara mys och lek med Linus tills Fredrik kom hem. 

Linus skulle somna i min famn igår så då fick han göra det också, jag hade inte så mycket ork att tjaffsa och hålla på att försöka få honom att somna själv när han annars alltid brukar kunna somna själv. Och dessutom var det otroligt jätte mysigt att bara ha honom nära mig.

Katten blev avis tror jag, för hon kom och la sig på sidan om mig, hon låg även halvt på mig och där låg hon ända tills Fredrik kom hem när jag klev upp och la lilleman i sin säng.

Jag grät en skvätten igår kväll när kissen kom och myste med oss...

grät en skvätt imorse också. Visst anse att jag är en tönt, men jag kan vara det. Hon är lixom min bebis...


Somnade iaf innan Raw började, hade tänkt se det  men tji fick jag. Efter kl 00:30 så har Linus gråtit sig igenom natten, halv sovit halvt varit vaken.. Små drygt faktiskt. Är sjukt seg idag och det känns som det är total gröt i stället för en hjärna upp i huvudet idag. Jobbigt som fasiken. 

Har varit så pigg så att jag har diskat undan allt redan iaf. Så det känns lite skönt...


Tror lilleman är vaken nu, och det går inte, han har inte sovit en timme ännu.. måste lösa det här nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards