Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

ont /: Linus gick lite till igår (=

Av Jessica - 21 februari 2009 12:02

hehe, det ska naturligtvis inte vara km2 utan m2 bara.

Så det kan gå när man ara skriver utan att läsa igenom allt och bara ha ett öga på skärmen. (=


Linus gick lite igår igen! 


Igår mådde jag skitdåligt, hade jätte ont i magen hela dagen och kvällen.

igår var Fredrik iväg på begravning, mina tankar fanns med dem.

Mina kusiner begravde sin pappa igår så jag ägnade dem tankar också, likaså till Madde som begravde sin mamma igår.


Gjorde inget alls igår mer än låg på soffan och höll på att dö.

Har ju haft ont till och från i magen ett par veckor nu. Har lyckats kommit fram till att det är nog magkatarr som jag har.

Linus var så snäll igår hela tiden fredrik var iväg, tror nästan han kände på sig att jag knappt kunde röra på mig.

Så jobbigt när det bränner hela tiden i maggropen och man mår halv illa hela tiden.

Så drygt att man inte är hungrig fast det känns som man är hungrig hela tiden. Och man är proppis efter en tugga.


Idag så håller Fredrik på inne i köket. Får se hur långt det kommer. Tanken är ju att det verkligen ska vara klart tills han fyller år!

Men det är en enda sak jag inte ska göra klart där inne tills han fyller år och det är att måla runt fönstret. Fast om morbror kjelle kommer så kanske det blir gjort iaf ;D


Vi ska nog till Per, Therese och Vilgot ikväll, ska nog ätas och se melodifestivalen. Men får se om jag följer med eller om Fredrik får ta med sig Linus själv. Har fortfarande ont i magen och vill helst bara ligga på soffan eller sängen utan att röra på mig så mycket.


Måste iväg och handla present åt lillasyster som fyller år på onsdag. vet inte vad jag ska köpa till henne.

Fredriks present är nästan klar, borde göra klar den tills helgen iaf.

Mamma fyller ju 50 år nästa måndag så hon borde jag kirra pressy till också!


Nu ska Linus få en ny blöja för han är ju mr poop! Fasiken, runt 5 bajsblöjor varje dag och då är det rätt lite!

Måndagen 2/3 på mammas födelsedag ska vi till barnkliniken med Linus.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards