Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Lite av varje

Av Jessica - 21 februari 2009 19:31

Så där, nu sitter äntligen diskhon i bänkskivan. Det skulle naturligtvis hålla på att krångla och ha sig och inte passa riktigt och allt möjligt. Tror jag fick silikon överallt förutom där det skulle vara. Nej, så farligt var det ändå inte men det kändes som det när jag fick det på armen, fingrarna och i på sidan av handen på nåt konstigt vis.

Fredrik var även jätte duktig och satte dit blandaren. Men vi får väl inge vatten förrens till veckan ändå. Ska ringa på måndag och se när han har tid att göra det. Vore så skönt med vatten nu!!

Gjorde inte så mycket mera för det blev massa annat som dök upp i stället.


Imorgon måste vi åka till min morbror och låna han såg. Måste såga till den andra lilla delen till bänkskivan. Blir inte så super rakt när vi kör med sticksågen nämligen (;

Sen så, då är det kaklet.


pst, vet ni? Jag har inte målat eller oljat bänkskivan ännu. Måste göra det imorgon. Iaf oljabänkskivan så det är på börjat innan det är dags att kakla.


Jag är super trött och det känns som att jag håller på att somna hela tiden. Det är inge bra det här, varit så rätt länge nu.

Somnar till så fort jag sätter mig i soffan eller på en stol. Drygt jobbigt.


Får se om jag orkar se melodifestivalen eller ej idag. Misstänker att jag kommer somna till det om inte annat. Vore kanske inte helt fel att lägga sig nu när Linus går och lägger sig.


Nu roper Linus, bäst jag går!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards