Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 2 september 2009

Linus ska bli storebror. 3 år sedan vi förlovade oss igår

Av Jessica - 2 september 2009 08:54

Skrev ett jätte långt inlägg igår men det verkar inte vilja ha kommit med!

Blev  lite ledsen nu faktiskt, men iaf...


 Igår var det 3 år sedan vi förlovade oss, vart har tiden tagit vägen någonstans? Förstår inte att det redan har gått 3 år. Fredrik kom inte ens ihåg det utan när jag tog upp det så säger han att han trodde att det var den 9e. Sen fick han för sig att det kanske var då Linus har sin dopdag men det är faktiskt den 21a så jag vet inte alls vad han har fått för sig. Lite rolig är Fredrik ändå. :P

Var inte oväntat att han inte skulle komma ihåg det heller!


I slutet på mars blir Linus storebror! Tänkte jag kunde skriva det här nu när mina närmaste vänner har fått reda på det. (=

Beslöt mig för att skicka iväg några sms igår efter som  endel jobbar, går i skola, har små barn osv. Så då skickade jag sms på morgonen och berättade. (=

Har gått så pass långt nu så jag kan berätta så nu vet ni också det!

Har inte mått så dåligt som jag gjorde när jag väntade Linus! Så nu håller vi alla tummar och tår att jag ska slippa må så dåligt för då vet jag inte hur jag ska kunna ta hand om lillknoppen  våran!


Nu måste jag sluta skriva, det är några små fingrar som ska hänta på datorn. (;


Linus är så söt när han ser Noel eller Wilgot på bild.  Han ska pussa dem och så börjar han skratta! Sötaste Linus någonsin!! 

 
 
Veronica

Veronica

2 september 2009 10:04

Grattis igen!!
Tänk att han ska bli storebror! Lilla Linus som nyss var en pyttebäbis! Tiden går såå fort!

Grattis till 3årig förlovning oxå :]

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Jossan

Jossan

2 september 2009 14:53

Men vad roligt, dubbel grattis!! =D

http://innebandyfrun.blogg.se

 
Theres

Theres

2 september 2009 21:06

Så KUL! Nästan så man blir sugen själv, men vi får vänta något år till =) Så söt han är Linus, måste ta och leta fram kort på Linus och visa till Wilgot =) Han lär bli hur glad som helst. Oj, nu inser jag hur mycket jag saknar er! *gråter* Ta hand om er! Kram

http://tessisheaven.blogspot.com

 
Bodil

Bodil

2 september 2009 21:11

Grattis till den lilla bebben i magen! (


Jag har faktiskt förstått det för jag kan läsa mellan raderna)Kramiz

http://trollmammas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards