Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Antingen är Linus på g att bli sjuk eller så är han bara trött?

Av Jessica - 18 september 2009 12:40

Ja någonting är det, han somnade straxt  innan 23 igår, vaknade 2 och 6 för att ha vällingen och sedan så 8:34 vaknar han för dagen. 10 vill han sova igen, men han har ingen feber. Jag lyckas hålla honom vaken fram till 11:55 då tvärsomnar han. Så nu sover han för fullt ute på balkongen och jag tänker inte väcka honom alls idag utan han får sova tills han vaknar. Brukar bara låta honom sova en viss tid så man vet att han kommer i säng innan 23 på kvällarna. 


Vet inte vad man ska hitta på att att göra idag, det regnar ute och vi har inge regnskydd för det har syrran fortfarnde sen hon lånade det. Men jag ska få det idag iaf så det är lite skönt.

Skulle behöva åka iväg och handla lite små saker... Och lite till middagen idag! 



Igår hittade jag igen 2 personer på facebook som jag har saknat så!

Älskade Lina! Vi var som ler och lång halm medan hon gick i gymnasiet med mig, vi var alltid med varandra. Direkt efter skolan, sen så fort jag kom hem så ringde vi till varandra. Sen undertiden vi gick i skolan flyttade hon hem till Huddik och allt eftersom tappade i kontakten, men igår hittade jag igen henne. Blev så glad..

Blev så glad idag när jag loggade in på facebook och ser att jag har ett meddelande i inkorgen och upptäcker att det är från henne! Kan det bli bättre? 


Nej nu har jag inte tid att sitta här. Jag måste testa sova en snabbis innan lilleman vaknar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards