Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Direktlänk till inlägg 18 september 2009

problem?

Av Jessica - 18 september 2009 22:24

Linus somnade runt 21 idag! Blir intressant och se när han tänker vakna imorgonbitti eller blir det inatt någongång? Han kommer säkert inte sova hela natten igenom, den saken är klar.

Bjöd Danne på middag idag också, snäll som man är. Blev en pastagratäng och den verkade uppskattas av en person iaf! (=

Sen tittade vi på idol och kändisdjungeln, tycker faktiskt att kändisdjungeln är rätt bra program ändå. Nu börjar intrigerna komma så det  är kanon! (;

Har käkat popcorn och ätit lite godis  idag. Var jätte länge sedan jag gjorde det. Att jag har glömt bort hur gott popcorn var, tror jag inte har ätit det riktigt sen jag väntade Linus. Danne gick nyss hem och jag är på g att gå och sova. Väntar bara på att Fredrik ska vara klar på toan någongång. Han ska alltid skita så jävla länge! Måste säkert vänta ett par minuter också innan man kan gå in dit efter honom. Brukar vara så nämligen. (;


Ligger och kollar på Dirty Dancing nu, fanns inget annat att titta på så tyvärr så blir man ju tvungen. (; Fredrik tycker filmen är sååååå bra så. :P

Nu ska jag göra mig lite redo för natten, typ dra upp bäddmadrassen på sängen igen. Den har en förmåga att ramla halvt ur sängen på något sätt varje natt. Fattar inte hur det kan vara så, ibland är det på min sida och ibland på Fredriks. När tänkte de göra en bäddmadrass som ligger fast på madrassen va??!?

Lakan med resår runt hörnen är kanon! Då ligger de kvar, inte alltid men ibland. (=

Mitt påslakan ligger heller aldrig kvar på täcket, eller så är de kvar men täcket är en enda stor klump i det. Jätte bra  med tryckknappar längst ner på påslakanet, eller när öppningen på påslakanet är på sidan på täcket. Det är uppskattat det när Fredrik ska vara snäll och försöka få någon ordning på mitt täcke!


Men vilket svammel, nu ska jag kliva upp från soffan!


pst, Fredrik lovade att kliva upp och ta Linus imorgon så jag får sovmorgon! Vilket tyder på att han får ta honom inatt också! Hoppas Fredrik vaknar själv så jag slipper väcka honom flera gånger för att få honom att gå in till Linus.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 12 april 2015 19:33


 

Av Jessica - 18 mars 2015 18:24


  Hipp hipp hurra!! Grattis på födelsedagen älskade Agnes!   ...

Av Jessica - 16 september 2014 08:53

I lördags somnade min faster in. Det är så overkligt. Jag har svårt att förstå, finaste faster. Vila i frid. <3 ...

Av Jessica - 8 september 2014 21:19

Idag somnade min farfar in. Det var på ett sätt väntat, sedan en kort tid tillbaka har han varit dålig så jag förberedde mig hela tiden för det här. Men ändå kändes det lika tungt som andra gånger när pappa ringde mig. Nu får farfar frid, han får tr...

Av Jessica - 30 augusti 2014 10:29


Den här veckan var det inge så bra start på dagis för Agnes. Hon har varit ledsen varje dag och hon har inte velat gå dit. När jag har kommit för att hämta henne så har hon sprungit till mig och vill hem direkt. Jag tror att det har blivit fel för ...

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards