Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Jessica - 4 augusti 2009 21:45

Efter middagen så där runt kl 18:30 så funderade på vad vi skulle  göra, skulle vi dra och ta oss ett dopp?

Vi bestämde att vi skulle åka och fiska!

Så vi klädde ordning oss och plockade fram allt vi skulle  ta med, ut till bilen, åkte iväg. Vi fiskade och Rickard kom på att han skulle bada, så han och Linus badade och Fredrik och jag hade slängt i metspöna, ett vanligt och ett kastmete. Sen så surrade vi skit och lekte med Linus medans han badade!

Blev två små abborrar som vi slängde tillbaka!


Sen på väg hem så svängade vi förbi mormor, men där var det ingen hemma. Eller jo, Mikaela  var där men ingen mormor. Precis när vi kom så kom Bengt dit och hämtade Mikaela så då drog vi också. Svängade förbi morsan med Fatimas gympadojor som jag hämtade ifrån mormor.

Sen nu är vi hemma, Fredrik håller på att göra i ordning Linus för natten och jag sitter och funderar på om man ska se någon film eller något sånt.

Jag var ju vaken lite för länge igår bar för jag såg Bröllopsduellen!

Den tyckte jag var jätte rolig faktiskt!


Nu ska jag gå och pussa Linus för natten. 

Av Jessica - 4 augusti 2009 11:07

jag är äckligt trött just nu, råkade gå och lägga mig  lite för sent igår, kom i säng runt  01 och det fick man bittert ångra imorse. Trodde jag skulle kräkas av trötthet när Linus vaknade och han tyckte det var morgon.


Idag är det inte alls fint väder, moln, moln och åter moln! Var jätte fint imorse men allt eftersom minuterna tickade på så kom molnen.

Blir en prommis och så idag, ska gå till mamma och vi ska gå och mata fåglarna i sidsjön för mamma är barnvakt åt Samira, Johan och Fatima. Eller Fatima var honn ju inte barnvakt åt utan hon hjälper hennes mormor att ta hand om de små barnen. (;

Så söt lillmima.


Nu ska jag röra på mig innan Linus somnar. Bäst jag skynda mig så jag kommer iväg  och hittar på något.

Medans jag är borta ska Fredrik stoppa in en maskin disk och starta den, får se hur långt han kommer... 


hm, hur kan man ens vilja bada i när det är sånt här väder?.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards