Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Jessica - 21 augusti 2009 08:14

Idag gjorde inte Linus och jag så jätte mycket. Var mest trött som vanligt känns det som. Blir tokig att han aldrig sover på nätterna, vi hade en period där han sov och man kände sig som en jätte bra mamma då. Men nu när han har slutat att sova igen så orkar man inte det man vill och det är lite att det går ut över Linus då. För man orkar inte hålla igång lika mycket som han gör. 

Bara  hålla tummarna att det blir bättre snart annars får vi nog ringa läkaren igen och prata.


Var upp till Maria och firade henne. Hon fick en jätte fin flaska som man kan ha olja i och i flaskan var en flaska till som man kan ha tex balsamvinäger. Då syndes den igenom oljan också och blev jätte coolt!


Åt massa god mat, Johan grillade i regnet åt oss bara för vi skulle få det! Och så blev det glass och bär till efterätt. Även att Maria kom ihåg att köpa laktosfritt denna gång!! Det är första gången som hon kommer ihåg det och att hon har laktosfri glass till oss!! Det är sinnesjukt bra faktiskt!!


Blev en tidig kväll igår, jag somnade innan 23 som vanligt. Hade lite ont i huvudet så jag la mig påengång nästan ändå. Somnade som en stock straxt efter jag la huvudet på huvudkudden. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards