Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Jessica - 16 augusti 2009 15:10

Jaha, då har vi varit på selånger igen. Idag köpte vi langos och vi träffade Andreas (min kusin och Robins morbror). Så Robin och Andreas åkte karuseller medans vi gick runt och tittade. Linus fick lunch där, han åt en kokt korv med bröd. Han mumsade i sig hela väldigt glatt och han hade säkert kunnat äta mera om han hade fått. Vi var inte där så länge eftersom det små regnade, utan vi åkte hem och la lilleman ist. Han somnade tjugo över två idag och det är bra att han kan hålla sig vaken lite längre så man kan göra saker. Han har börjat blivit duktig på att somna lite överallt också och att man går med honom i vagnen fungerar rätt okej nu också.


Vet inte alls vad vi ska göra idag, var tänkt att vi ska åka till Linda idag och sånt men jag tror vi ska göra det imorgon. Får se vad som hittas på att göra idag. Skulle vara skönt att  bara vara hemma och slappa och ha det skönt också.

Justja, jag måste skicka iväg ett sms till Nillan att Linus har stulit med sig den lilla råttan med sig hem ifrån henne igår. Hittade den i skötväskan idag. Han är ofta duktig och lägger tillbaka sina leksaker som han brukar ha med sig i den så han tänkte nog att han hade fått den. :P


Åh vad jobbigt. Man måste hitta på något att äta idag också. Fast jag tror det blir något enkelt som makaroner och korv idag faktiskt. Var så längesen vi åt det så det vore bra. 

Av Jessica - 16 augusti 2009 09:57

Alltså, Linus gick och la sig 22:15 igår. Somnade på 2 sekunder tror jag att han gjorde, sedan vaknade han till en enda gång och det var runt 6 tiden, då ville han ha lite välling. Sedan somnade han om och sov till 9:32!!??!?!?!?

Det ska jag ringa och berätta för mamma idag eftersom han vaknade så snällt runt 7 hos henne varje  morgon. (;


Tror jag skulle ramla ur sängen när jag såg att klockan var så mycket. Hehe, justja, Linus har varit hes i flera dagar nu och han låter så söt när han pratar och har sig. Tror att han skulle behöva vila rösten för att det ska återgå till det normala. Han har varit hes sen innan han fick nackspärren.

Nackspärren är nästan helt bra nu, han är bara lite lite lite lite sne och stel men det går åt rätt håll. Tror att det kommer vara borta inom någon dag.


Imorgon börjar Fredrik jobba igen efter 5 veckors ledighet. Känns både bra och dåligt att han inte ska vara hemma. Skönt att få återgå till normala rutiner och att få ordning här hemma. Blir så lite gjort när han är hemma.

Sen kommer det vara rätt tråkigt eftersom jag antagligen inte kommer göra så mycket och det är alltid skönare att vara två som hjälps åt med vilden här hemma. (;


Har ingen aning vad som står på schemat idag, måste kolla vädret. Har regnat så mycket inatt och jag vet inte  om det regnar nu. Får se iaf vad som kommer hittas på. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards