Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Jessica - 13 augusti 2009 19:03

Nu har ännu en dag snart gått, vad har vi gjort idag då? Vi har faktiskt inte gjort något. Vi har bara haft det skönt och tagit det lugnt. Försökt få Linus att röra på nacken så mycket som möjligt. Han är jätte duktig och han försöker verkligen kämpa på. Det verkar som att det går åt rätt håll iaf så att det inte gör så mycket ont!


Igår kväll kom Rickard och Robin igen. Tror Linus tyckte det var skoj! Men nu har Rickard åkt hem och snart kommer min mormor och hämtar Robin. Själv ska Fredrik och jag och Linus åka och hämta mamma för att sedan åka hem till mamma med mamma och Linus. Vi ska få sova en hel natt inatt utan lilleman! Kommer bli konstigt att sova själv inatt, helt  knasigt. Fast den här gången har jag inte lika mycket ångest som sist när vi åkte till fjällen.


Imorgon ska vi åka ner till Per och Theres!!! De har kommit ner från Luleå, fast det är för att tömma lägenheten... Jag hoppas lite i smyg att de inte kommer trivas och ha det bra hemmma i Luleå så att de bestämmer sig för att bosätta sig här!! Så är det faktiskt. Men säg inget till dem. (;


Nu ska jag packa ner det sista.. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards