Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Jessica - 27 augusti 2009 10:59

Linus sov till 9:07 imorse!! Han gick och la sig så där runt 22:30 men inte hjälpte det för han var tvungen att vakna ett par gånge inatt ändå. Så jag vet inte om det hjälper att ha hah vaken så länge. Får väl fortsätta ett par nätter och se hur om om herrn behagar att sova en hel natt snart igen, eller att han bara vaknar en gång kanske?..

Den som vänter får se helt enkelt.


Igår skulle mamma, jag och syrran städa ur det sista i lägenheten på Thulegatan åt Per och Theres, låser upp, kliver in i lägenheten och den är i full gång med renovering där. (?!?!!?) Jaha, vad gör vi nu då? Är den alltså besiktad och klar fast vi inte har städat klart. Ringer upp Per iaf och han säger att den inte är besiktad. Så han skulle ringa till hon som de hyrde av men hon svarade inte. Och det gick ju inte att städa när det var täckpapp över allt och dessutom hade de spacklad och slipat över allt så de kändes inte direkt som att det finns någon mening att vi ska städa ur den. Men iaf så sitter jag på en nyckel  och de andra är nog i Luleå hos Per och Theres eftersom de har betalat hyran för den här månaden så de har den till den sista.


Ska ringa Theres om ett tag och se om hon är vaken tänkte jag. Surra lite skit och lite sånt där.

Och vet ni  vad jag har gjort den här månaden igen? Glömt att fylla i föräldrapenningen, så jag fick ut får 3 dagar, jippie eller nåt sånt. Räckte inte att täcka mina räkningar så jag måste  ringa till fkassan och kolla om jag kan få ut resten. (;


Nu leka med Linus lite innan han river stället. Ska väl kanske cykla bort till morsan sen om det inte regnar för mycket för då får jag nog ta en prommis dit. 


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards