Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Jessica - 10 augusti 2009 09:19

Klockan är inte alls mycket med det känns som den vore det. Har varit vaken sen 4:23! Yes, vad härligt! Jag har lagt mig i sängen igen nu när Fredrik har klivit upp, tycker jag förtjänar att få sova lite när det var jag som var snäll och klev upp så där ohyggligt tidigt.


Dock så är det lite svårt att somna för det är en som måste komma och säga mamma miljoner gånger bara för att kolla så man är kvar. Sen har han sitt egna språk så han pratar på om allt och inget så det vore lite skoj att veta vad han säger. Låter mest, aah, iiidiia aaaabbaaabb iuuuuuueeeeeeyyyyuoooo.. Jaha är det bara att svåra så surrar han på lite till och så blir han nöjd och går vidare och pratar. Sen om man ska vara riktigt snäll så kan man skratta lite med honom när han börjar skratta mitt i sina meningar. (; Sötaste Linus!


Får se vad som händer idag, är konstigt väder ute. yr.no visade regn så det kännns inte så skoj att åka och bada. Men det ser ut att vara bra väder ändå, men det var riktigt spöregn med åska igår så jag är inte sugen på att åka på något sånt när man är och badar. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards