Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Jessica - 17 augusti 2009 19:13

Jag kan inte förstå, det skulle liksom vara dem resten av livet.

Alltså, det har alltid varit pappa och Lena men nu är det inte så längre.

Förstår inte varför det har tagit slut mellan dem och allt känns konstigt.

Blev ledsen när jag fick höra det av Frida idag.


Det var så att Frida skickade ett sms att hon ville att jag skulle ringa henne och att det var viktigt och att hon höll på att börja att gråta. Så jag ringde och frågade vad det var, då berättade hon att det var slut mellan pappa och Lena..

Efter 23 år så tog det slut och jag vet inte varför. Har inte pratat med pappa ännu, vet inte vad jag ska säga. Känns lite konstigt att ringa när han inte själv har ringt och berättat. Får vänta ett par dagar och sedan ringa och höra antar jag...


Min mamma var här idag och fikade med mig och Robin. Jag gjorde kladdkaka och bjöd på. Robin var snäll och bjuppade på cola som han hade köpt. (=

Sedan eftersom jag var så trött så var mamma världens snällaste och tog med Linus när hon skulle ner på stan och sen hem till henne. Fredrik skulle hämta honom när han slutade men det blev visst inte så. Mamma tyckte att vi kunde få äta och allt sånt först. (=

Men nu har Fredrik åkt med dammsugaren och en spegel som mamma skulle få av oss. Dammsugaren får hon bara låna eftersom hennes gick sönder. (;

Robin var snäll och följde med Fredrik för att hjälpa till att bära.


Jag har ont i huvudet så nu ska jag lägga mig igen och sova. Har sovit hela eftermiddagen men jag känner mig lika trött igen. Kommer inte ha problem att sova inatt faktiskt! 

Av Jessica - 17 augusti 2009 09:59

jag är tröttare än vad jag någonsin ha varit. Kan inte komma ihåg sist jag var så här trött. Linus har bökat och gråtit mer än halva natten så man har knappt fått någon sömn alls. Tycker så synd om Fredrik som också för en gångs skull har vaknat av Linus. När klockan var 5:30 trodde jag att jag skulle kräkas av trötthet... Men jag har klarat mig hittills. Men jag har svårt att tänka mig att jag klarar av att hitta på något idag, hade tänkt gå ner på stan men jag tror jag låter det vara tills imorgon. Ska försöka sova så fort lilleman får för sig att han vill sova en stund.


Nu ska jag underhålla Linus, han har en dålig dag så det är mest gråt och gnäll så fort det inte går som han vill. När det är bra dagar då kan han försöka lösa saker och ting på andra sätt men idag kan man inte tänka så utan då gråter man och gnäller på engång ist. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards