Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Jessica - 19 augusti 2009 15:00

Jahapp, då är jag och Linus helt ensamma. Robin åkte hem för en liten stund sedan och mamma har åkt ner på stan.


Mamma har varit här och fikat lite med oss och sen tittade vi på tvn och slappade när Linus sov. Jag sov en liten sväng jag också. (;


Jag har startat en maskin disk och en maskin tvätt, det är  väl allt jag har hunnit göra idag också. Eller ja, jag och Linus var ute en sväng förut så han fick gunga, åka kana och leka lite i sanden. Är riktigt fint väder ute idag faktiskt!

Fredrik slutar väl om en timme, då borde vi handla lite mat. Så jobbigt att försöka komma på något att äta. Måste sätta mig ner och fundera ut en matlista för någon vecka så man kan handla för hela veckan.


Undra vad man ska hitta på att göra ikväll. Bara ta det lungt kanske!!

Får se så inte Fredrik har bokat något! 


Fredag ska vi iaf upp till Maria och fira henne. Hon fyller år imorgon så då blir det middag på fredag. Ska fundera ut en present till henne också. 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards