Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Jessica - 30 augusti 2009 22:47

jaha, har väl egentligen inte så mycket att skriva idag. Vaknade, åkte till mamma och åt frukost. Drog till mormor, var där och surrade skit en stund. Åkte hem, sov, mamma hade Linus ute i birsta undertiden. Mamma kom, Fredrik, mamma och Linus åkte och handlade mat. Jag  var hemma och inte mådde så jätte bra. Tröttare än tröttast fortfarande.

Sen kom Fredrik och Linus hem, vi åt mat och jag la mig i sovrummet framför tvn och halvsov.

Ligger i sängen fortfarande och tänker gå  och göra mig i ordning för natten och sen sova.

Så mycket har jag att skriva om idag.


Vet ni? Imorgon kommer Sofia äntligen hem!!! Kl 14:40 går hennes flyg ifrån arlanda!! Förstår ni hur glad jag är?!?!? Har saknat henne så mycket!! Ska prata hemlisar så fort jag träffar henne!!

Vet inte om jag kommer göra det imorgon, hon kommer antagligen vara så trött och dessutom så är det Ramadan för henne så hon kommer inte äta förrens sent och man vet ju själv hur jobbigt det är att inte få äta och så har man rest hela dagen!

Men jag får se vad hon säger när hon landar på Arlanda och ringer mig! Åh, vad jag saknar henne just nu!


Jag ska nog baka lite matbröd imorgon iaf, det vet jag! Och göra en hårinpackning! (;

Nu borsta tänder, kissa, sen sova stenhårt hela natten och hoppas på att Linus inte vill vakna massa gånger inatt! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards