Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Jessica - 8 augusti 2009 11:03

Jag har tappat bort min kamera, behöver jag ens nämna hur irriterad jag är över det?

Jag hade den igår när vi var och badade  i böle. Men idag när jag skulle lägga in några bilder på datorn så hittade jag inte igen den. Tror att Linus har "lånat" den och lagt den på ett super bra ställe.

Så gjorde han med mina nycklar nämligen och de var borta i nästan en vecka innan de kom fram igen.

Men jag tycker att jag har gått igenom hela lägenheten nu till morgonen och det känns som att jag och Fredrik har sökt i varje lite vrå.


Iallafall så efter att vi hade badat så drog vi till mamma för att hämta flyttkartonger till Linda och Daniel. Mamma hakade på ut till dem och så satte jag igång och hjälpte Emma att packa ner hennes saker. Linus var ute och lekte med Isabelle undertiden.

Fick glass, nougatsås och strössel att fika! Jag åt inget men ändå! Såg så gott ut så det var jobbigt, men jag vägrade få ont i magen och måste springa på toa hela tiden bara för att äta lite glass.

Sen åkte vi hem till mamma när vi var klar där ute och då gjorde vi pannkakor!

Käkade pannkakor och sylt, mormors hemma gjorda sylt. Den var så supergod!


Linus sov riktigt snällt inatt, han somnade någongång runt 22:30 och vaknade 8:50 och han har bara vaknat 1 gång inatt! Riktigt framsteg!!


Konstigt väder ute nu på morgonen, fuktigheten i luften verkar vara hög desssutom, allt jag hängde på tork på balkongen igår har inte torkat.

Men iaf, får se vad dagen har att erbjuda. Måste försöka hitta kameran!! 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards