Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Jessica - 3 januari 2008 22:18

idag har fredrik och jag varit tillsammans i 2 hela år. det är helt sjukt hur fort det har gått! jag bloggar om det imorrn! (:

Av Jessica - 3 januari 2008 10:53

jag har glömt att skriva!! åter igen så är jag så duktig och tänker, nu ska jag skriva, sen glömmer jag bort de :P

jag får skylla på att jag är gammal eller nåt sånt (;


iaf, så firades nyåret hemma hos fredrik mamma med mig, fredrik, sara, anna, björne, lina, andreas, jonas och danne.

björne och sara gjorde de jobbigaste med potatisgratängen och anna kirrade välkomnstdrinken, och lina kirrade förrätten!

det sjungs och härjades och vi hade jätte trevligt tycker jag! tolvslaget firade vi ute på gården och även att sara är bäst för hon lyckades komma fram till fröken ur 10 sek innan klockan slog 12! :D

sen efter de sjöngs det för andreas och så gick vi in och sen blev de tårta och paket öppning för andreas! tror han blev rätt glad för paketet :D


eftersom jag är så duktig på att minnas en massa och sånt så är de kanske bättre att ni läser hos  Sara.  hon skrev lite bättre än mig (;


det var vårat nyår typ :P

hände väl rätt mkt och jag mådde inte så jävla super bra heller så jag vilade rätt mycket.


Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards