Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Jessica - 13 januari 2008 20:32

alltså, i lördags vaknade vi runt kvart över 9 och käkade frukost nästan påengång, sen fick fredrik äran att gå till sin far och hämta fåååården, sen så när han kom gick vi ner till förrådet, tog all jävla kartonger vi hade där och lite annat smått som skulle kastas, sen så åkte vi ut till blåbergstippen och dumpade av skiten där. åkte hem och hämtade all pant, åkte på willys och pantade det, fick ihop typ 350:- så vi tog de och handlade lite mat där bara för att lixom :D lite pinsamt var det men nu jävlar är det gjort! och vet ni vad?? det finns massa plats i vårat förråd nu! man kan gå in där nu :D

sen kom vi på att vi skulle rensa ut en massa här upp och städa och tvättade gjorde vi i fredags kväll så jag fick vika all tvätt sen då också, vi tvättade typ 6 maskiner eller nåt sånt då, så jag hade de jag gjorde. 


idag vaknade jag återigen tidigt så fredrik fick ge mig frukost på sängen som vanligt ^^ och sen så dammsög vi och torkade golvet här hemma och donade på, sedan gick vi upp till fredriks mor för att låna hennes bil och åka och titta på en vagn, så maria följde med till jennys föräldrar i granlo och kikade och det slutade med att vi tog med oss vagnen hem! den är riktigt fin och jag är så glad att vi fick ta den för så billigt, så imorgon måste fredrik gå på banken och sätta in pengar till jenny (=

 sen idag har det inte hänt så mycket mera, jag har mest legat på soffan för jag har haft så ont...


nu kollar jag på singing bee på 3an och fyfan va roligt program!! :D

tittar vidare nu ja!

hörs 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards