Jessica ღ Linus ღ Agnes ღ Fredrik

Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Jessica - 28 januari 2008 19:57

idag var jag duktig!!!!

jag ringde och kollade upp när jag började skolan 2006 och alla datum och poäng osm jag behövde veta, och så fyllde jag i papperet till akassan, sen så gick jag på ica med lina och postade det brevet och ett stämpelkort och så tog jag med mig böckerna och skickade tillbaka dem!! så nu är det gjort iaf!!

sen gick vi till lina och såg på film, på smällen eller vad den hette, den där med hon som är med i grey´s (izzy) och så blir hon på tjocken efter one-nightstand.. den var grymt rolig! fick även lite glass och chokladsås och maränger till ;D riktigt gott var det!!


sen tog vi en liten prommis med vovven för jag var så trött och jag ville bli lite pigg, så vi snackade lite skit under tiden och massa sånt, och sen så har jag bara varit hemma och väntat på att hjärtat mitt ska ta och sluta jobbet nångång och komma hem och äta middag med mig!

jag börjar bli lite hungrig nu.. men det är en kvart bara kvar tills han slutar!!


jag har ont i ryggen och det är fan tungt att gå nu  ute, och det är lixom hur länge som helst kvar tills den 9e maj, så jag undrar hur jag kommer se ut och känna mig sista tiden... lillasumotjejen är jag nu lixom..


yeye, kolla tvn eller spela nåt 

Presentation

ღ Linus + Agnes = Kärlek ღ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards